• Warunki reklamacji i zwrotu

REKLAMACJE

Wszystkie rzeczy znajdujące się w ofercie sklepu sprzedawcy są rzeczami nowymi, oryginalnymi, niewadliwymi, spełniającymi najwyższe standardy jakości. W przypadku, gdy dostarczony towar okaże się wadliwy (niezgodny z umową), kupujący ma prawo złożyć reklamację, opisując przyczynę reklamacji (niezgodność rzeczy z umową) wraz ze wskazaniem żądania. W przypadku stwierdzenia wady rzeczy kupującemu będącemu konsumentem przysługuje prawo do skorzystania z uprawnień wynikających z rękojmi, a w szczególności uprawnienie do złożenia reklamacji w terminie 2 (dwóch) lat od daty doręczenia produktu i 1 (jednego) roku od daty stwierdzenia wady produktu. Na zasadach określonych w Kodeksie cywilnym, konsument może żądać:

  1. naprawy produktu,
  2. wymiany produktu na wolny od wad,
  3. obniżenia ceny produktu,
  4. albo może odstąpić od umowy sprzedaży.

Kupujący składa reklamację sprzedawcy w formie pisemnej lub mailowej na adres: Wind Log sp. z o.o., Paprotnia, ul. Sochaczewska 90, 96-515 Teresin, adres email: toys@windplay.pl. Następnie, w celu skorzystania ze swoich uprawnień, kupujący zobowiązany jest do odesłania reklamowanej rzeczy i opisu przyczyn reklamacji. W przypadku, gdy kupujący odeśle reklamowaną rzecz, sprzedawca zwróci mu koszt nadania przesyłki na wskazany przez kupującego rachunek bankowy lub przekazem pocztowym pod adres wskazany w zamówieniu.

Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje są niepełne i wymagają uzupełnienia – przed rozpoznaniem reklamacji sprzedawca zwróci się do kupującego o uzupełnienie braków we wskazanym zakresie.

Wszystkie reklamacje będą rozpatrywane w terminie 14 dni. Gdy składana przez kupującego reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, sprzedawca spełni wskazane przez kupującego żądania zgodnie z przysługującymi mu prawami wymienionymi powyżej. Istnieje również możliwość zaoferowania przez sprzedawcę innego towaru w zamian za towar reklamowany, za zgodą kupującego wyrażoną mailowo.

W razie odstąpienia od umowy sprzedawca zwróci kupującemu pełną należność za zakupiony towar niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 (czternastu) dni kalendarzowych od dnia pozytywnego rozpatrzenia reklamacji.

Kupujący nie jest uprawniony do odstąpienia od umowy, jeśli wada towaru jest nieistotna.

Rzeczy sprzedawane przez sprzedawcę mogą być objęte gwarancją udzieloną przez odpowiedniego producenta bądź dystrybutora. Sprzedawca nie udziela żadnej gwarancji na sprzedawane rzeczy.

     


 ZWROTY

Ograniczenie prawa do odstąpienia

PROSZĘ PAMIĘTAĆ O BARDZO WAŻNEJ ZASADZIE DOTYCZĄCEJ PRAWA DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY ZAKUPU, DOTYCZĄCEJ PRODUKTÓW INTYMNYCH: 

„Prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyny nie przysługuje w przypadku, gdy kupujący otworzył zapieczętowane opakowanie towaru, którego po otwarciu nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub względy higieniczne”

(Art. 38. Ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta: Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość )

Dodatkowe informacje

 Konsumentowi, przysługuje na podstawie art. 27 Prawa konsumenckiego prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w art. 33, art. 34 Prawa konsumenckiego. Termin odstąpienia od umowy zawartej na odległość wynosi 14 dni od momentu wydania rzeczy, a do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy Konsument może złożyć na formularzu, którego przykładowy wzór dostępny jest pod adresem http://www.federacja-konsumentow.org.pl/n,45,865,12,1,wzor-oswiadczenia-o-odstapieniu-od-umowy-zawartej-na-odleglosc.html , lub w innej formie zgodnej z Prawem konsumenckim.

Sprzedający niezwłocznie potwierdzi Konsumentowi na e-mail (podany przy zawieraniu umowy i inny jeżeli został podany w złożonym oświadczeniu) otrzymanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy. W przypadku odstąpienia od umowy, umowa jest uważana za niezawartą. Konsument ma obowiązek zwrócić rzecz Sprzedającemu niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem. Konsument odsyła rzeczy będące przedmiotem umowy, od której odstąpił na własny koszt.

Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będącej przedmiotem umowy a będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Sprzedający niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy złożonego przez Konsumenta zwróci Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia Konsumentowi rzeczy, a jeżeli Konsument wybrał sposób dostawy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedającego, Sprzedający nie zwróci Konsumentowi dodatkowych kosztów zgodnie z art 33 Prawa konsumenckiego. Sprzedający dokonuje zwrotu zapłaty przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób płatności.

Sprzedający może wstrzymać się ze zwrotem zapłaty otrzymanej od Konsumenta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. Konsumentowi zgodnie z art 38 Prawa konsumenckiego nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy:

  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
  • (…) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
  • w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu. (…)

 

W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem stosuje się odpowiednie obowiązujące przepisy prawne. Kwestie sporne, jeśli Konsument wyrazi taką wolę, rozwiązuje się na drodze postępowania mediacyjnego przed Wojewódzkimi Inspektoratami Inspekcji Handlowej lub procesu przed sądem polubownym przy Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej. Konsument może również skorzystać z równoważnych i zgodnych z prawem metod przedsądowego lub pozasądowego rozwiązywania sporów np. za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR lub dokonując wyboru dowolnego podmiotu uprawnionego spośród znajdujących się w rejestrze UOKiK. Sprzedający oświadcza zamiar i wyraża zgodę na pozasądowe rozwiązanie sporu konsumenckiego. W ostateczności sprawę rozstrzyga sad właściwy miejscowo i rzeczowo.

 

  • Czas na odstąpienie od umowy : 14 dni
  • Adres do zwrotu : WIND PLAY

               Paprotnia, ul. Sochaczewska 90

                       96-515 TERESIN

  • Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa kupujący
  • Informacje który muszą być wysłany do toys@windplay.pl
  • Imię, nazwisko, adres zamieszkania (lub adres gdzie produkt zostało wysłany)
  • Data zakupu
  • Pełna nazwa produktu
  • Nr paragon / faktura
  • Adres email do kontaktu
  • Powodu zwrotu (nie obowiązkowy)

 

 

  • Warunkowy dostęp do sklepu

WITAJ W ŚWIECIE ZMYSŁOWEJ ROZKOSZY. ABY WEJŚĆ DO NASZEGO SKLEPU, MUSISZ BYĆ OSOBA PEŁNOLETNIĄ


CZY MASZ UKOŃCZONE 18 LAT ?